Liepājas ostas pārvaldības mehānisms ir “skaidrs un strādā labi”, tādēļ pārmaiņas Liepājas ostas pārvaldē nav tik aktuālas, cik Ventspils un Rīgas ostās. Šādu viedokli intervijā “Rietumu radio” pauda satiksmes ministrs Tālis Linkaits (JKP).

Valdības deklarācijā iekļauts punkts, kas paredz lielo ostu pārveidošanu par valsts kapitālsabiedrībām, tomēr ministrs neizslēdza, ka Liepājas ostu pārmaiņas varētu arī neskart.

“Skatīsimies katru individuālu gadījumu,” sacīja Linkaits, atzīstot, ka “Liepāja nav tas aktuālākais piemērs, lielākas problēmas samilzušas Rīgā un Ventspilī”.

“Liepājas osta rūpīga, smaga darba rezultātā panākusi, ka investori burtiski stāv rindās,” sacīja Linkaits. Viņaprāt, pārvaldības mehānisms spēj nodrošināt atbildīgu uzņēmējdarbību.

“Te ir ko pamācīties,” sacīja Linkaits, salīdzinot Liepājas ostas darbības modeli ar pārējām Latvijas lielajām ostām.

LETA jau informēja, ka viena no Krišjāņa Kariņa (JV) valdības deklarācijā ierakstītajām prioritātēm satiksmes un transporta jomā ir lielo ostu pārņemšana pilnā valsts kontrolē, pārveidojot tās par valsts kapitālsabiedrībām.